nedjelja, 27. ožujka 2011.

razbibriga

prugasta strana prekrivača
Prepoznajem nervozu zbog nemoći koju čovjek osjeti uslijed suočavanja s bolešću bližnjih. Jučer sam posjetila tatu u bolnici i srce mi se slama zbog onoga kroz što prolazi. Da mogu uzeti djelić na sebe, bilo bi mu lakše. S nevoljom se nosimo na razne načine, ali većina nas traži nekakvu razbibrigu. Nešto što će zaokupiti misli da ne švrljaju po bespućima panike, tuge, malodušja.

Moja razbibriga dolazi u obliku jastučića za spavaću sobu. Novi prekrivač zahtjeva i nove jastučiće. Sad sam napokon shvatila u čemu je stvar s tim prekrasnim greengate prekrivačem: dosadašnji jastučići na njemu izgledaju nepovezano. Ozbiljno pristupam kreiranju nove postave, pretražujem net na temu, osmišljavam, kombiniram... Taman mislim da sam završila s nečim, kad moj um već pronalazi novi projekt.

Idem raditi keksiće od zobenih pahuljica i jabuke koje ću odnijeti po podne tati, a i dečki ih vole ponijeti u školu. Treba još i ručak skuhati, pa onda već spomenuti spoj s vešom. To su uobičajene  sitnice koje pružaju privid svakodnevnice. Donose smirenje i osjećaj kontrole.


cvjetna strana prekrivača
Još ću vam pokazati moj novi badić. Tako je retro i chic. Jedva čekam prošetati u njemu prvih vrelijih dana na opatijskoj plaži: barem tako to zamišljam...
 Kao stvoren je za dokone dame s knjigom u ruci i šeširom na glavi koje dane provde na terasi hotela Kvarner, a večeri u romantičnoj šetnji opatijskim parkovima i ulicama.






Nema komentara: