srijeda, 18. travnja 2012.

Ptičice

ovaj se stari i prašnjavi okvir  uselio nakon jedne nedjeljne šetnje po Britancu.
Mislim da mu treba društvo ;-))
Moja spavaća soba gleda na istok. Jutros nije bilo sunca da me probudi. Nije bilo ni snažnog vjetra da me uznemiri kao jučer ujutro. Samo cvrkutavi glasići ptičica i blijeda svjetlost. Tišina. Jutro. Spokoj. Volim zelenilo u kojem stanuju ti dražesni maleni sugrađani, njihove svađe, dozivanja, dogovaranja. Njihove domove u krošnjama stabla i pod krovovima zgrada. Oprezne, nenametljive poglede prilikom slučajnog susreta.

Volim to što su se nastanile oko nas. Moj dio grada jedan je od preostalih većih staništa ptica u Zagrebu. Fazani su nam prvi susjedi. Ipak, polako se oblikuje trenutak kada ću otići iz ovog koncentriranog stana u neku novu priču. Potražiti nove susjede i poglede. Nije lako donijeti odluku. Prati nas velika napetost i neizvjesnost. Ipak, sreća je putovanje, a ne cilj!

Ovim postom simbolički ostavljam iza sebe jedno razdoblje, jedno mjesto ispunjeno sjećanjima, pokušajima, prvim koracima u život. Poželite mi sreću da što prije nađemo novo gnijezdo u kojem će biti puno prostora za rast- u svakom pogledu!!!








21 komentar:

Ivana Š. kaže...

ja sasvim sebično jedva čekam tvoje useljenje u novi stan, pa da me opet oduševiš unutrašnjim uređenjem! sretno!

Misty kaže...

Svaka ptica mora jednom odletjeti nekud dalje, ali, barem meni, nešto novo uvijek znači i da ćeš dobiti nešto što do sad nisi imala. Tako da sretno sa preseljenjem, i kako Cynical kaže - jedva čekam nove slikice :)

Castles Crowns and Cottages kaže...

O Ivana,

HOW SIMPLY BEAUTIFUL AND SWEET...my favorite colors and my most favorite small animal...a bird. SO DARLING!

And thank you for such a kind word on my post!!! Have a lovely day, Anita

fashionmagnolia kaže...

Srecno! Pticica je preslatka.

Cinnamon and White Chocolate kaže...

ptičica u okviru je totalno slatka... Ne treba se vezati puno za stvari, sigurna sam da ćeš i novi dom učiniti toplim, i nadam se nama pokazati detalje! :)

Nely kaže...

Tako volim čitati tvoje postove,svaka riječ tako puna topline,meni tako vjernog osjećaja koji prenosiš,želim ti draga ptičice da sretno sviješ svoje gnijezdo,sigurno, toplo i ugodno:)

Lastavitza kaže...

Sreća je putovanje, slažem se.
Mislim da će ti biti lijepo gdje god odeš, jer vedrinu i duh nosiš sa sobom.

Biljana kaže...

Sretno! Prekrasan post, ovaj kavez za ptice mi je zapeo za oko:-))

uSvijetu kaže...

sretno jedva cekam slike iz novog stana... a mozda i tamo bude pticica :))

Madelief kaže...

What a beautiful print you have in your bedroom. Such a sweet looking hummingbird!

The birdcage looks very pretty too!

Wish you a happy evening,

Madelief x

Unknown kaže...

Znam kako se osjecas pred selidbu,pamtim da sam ja bila.strasno uzbudena j jos uvijek sam nakon tri godine. Kod mame su pticice dolazile na moj prozor,mislila sam da to vise nigdje necu dozivjeti. Kad sam preselila kod muza svako jutro su me budile,a ni kad.smo preselili u svoj stan to nije prestalo,samo su im se tu pridruzile zabice.a kud.selis?

Daydream Living kaže...

Moving away from a lovely place is always hard, so good luck in finding a new nest. Have a good weekend,
Maureen

Castles Crowns and Cottages kaže...

Oh how I love this post and Ivana, I thank you for visiting me. PEACE and DireCTION often do come from nature and its silent message. Anita

Anonimno kaže...

Prekrasno!!!
Naminite na moj blog, imam blog nagrada za vas:)

Paula kaže...

You write so beautifully - very moving. The images are beautiful too - it's all so serene and touching. Glad that I found you - best wishes. x

Karena kaže...

So beautiful Ivana!!

I am featuring Designer and Paper Artist Anita Rivera from Castle Crowns and Cottages on my site! She is amazing!

xoxo
Karena
Art by Karena

Nostalgia kaže...

Prekrasno napisano. Želim puno sreće i zadovoljstva u ispunjenju vaših želja!

Unknown kaže...

Divno si to napisala, želim ti sve najbolje u tvom novom stanu!
ugodan dan

A M A R A D I kaže...

Nice post! Velika je prednost kad u gradu možeš naći svoje mjesto za život gdje se svakodnevno čuje cvrkut ptica. Hvala Bogu, naša kuća ima veliko dvorište i ptičice su nam uvijek tu. Totalno te razumijem što si pomalo tužna što ostavljaš staro mjesto.. ipak..Veseli se novim koracima! Sretno!..i da, čekamo nove fotke ;)

by S kaže...

Preslatko! Sretno sretno! :)

Castles Crowns and Cottages kaže...

Precious IVANA!!! How nice to see you come by! How are you? Enjoy a fabulous weekend! Anita