utorak, 18. lipnja 2013.

Makeover kuhinje

Moja kuhinja i ja se družimo već 12 godina i puno smo toga prošle zajedno: prvi ručak za moju mlađu bebu,   mnoge pokušaje i promašaje.  Bile smo domaćice  večera na Badnjak, druženja, dijelile zajednička očekivanja, utjehe  i zadovoljstva. Ali, kako to bude, stvarno smo se zasitile jedna druge.

Nova kuhinja financijski nije dolazila u obzir, mužić je bio protiv novih fronti na elementima. Znate ono: "baš nam to sad treba..." Morala sam se snaći sa samoljepljivim folijama. I prilično je dobro ispalo. Radna ploča je obavezno trebala biti nova, iz higijenskih razloga, a sudoper se prošvercao da pruži onaj završni country touch.

Sve u svemu, troška je bilo, ali je budžet totalno skroman (samoljepljive folije, nove ručkice, radna ploča i sudoper). Radili smo u etapama od prosinca i iako je ljepljenje folije bilo vrlo škakljivo pitanje, svi smo redom  jako zadovoljni rezultatom.

Četvrtasti smo stol zamijenili  starim okruglim koji je prefarban u bijelo jer je prostraniji. Usput smo preuredili još i neke sitnice, a i sobu za dečke, a to vam carstvo  prikazujem sljedeći put sa još nekim low cost idejama za injekciju vitalnosti isluženom stanu!











Nadam se da vam se svidja moje srca stana, a da vam izmami osmjeh na lice pobrinut će se ovo slatko zadovoljstvo s grčkim jogurtom i jagodama!






22 komentara:

Nataša kaže...

Baš lepo izgleda, ali od same pomisli na te folije, mene hvata jeza, jer sam i ja pokušavala policu tako da sredim, pa nije išlo. Bilo je jeftinije ofarbati je.

Zuba kaže...

meni odlično izgleda tvoja kuhinja! sviđa mi se prozračnost prostora koji si postigla bijelom bojom. što su folije? jesu li to naljepničaste tapete za oblaganje namještaja? to mi liči na to. ja sam tako presvukla jedan stari stolić u bijelo.

ana@carpe_diem kaže...

bravo, odlično ti je ispalo. ja sa folijama nemam puno iskustva, osim što sam stari frižider oblijepila, ali sam se i namučila sa mjehurićima zraka (probola ih iglom).
posebno mi je sudoper upao u oko, volim takve oblike. je li kupljen kod nas ili?

Jagoda kaže...

Draga Ivana, kuhinja ti je prelijepa! Dala si joj poseban šarm sa dodacima i svim onim malenkostima koje je čine srcem svakog doma. Nije samo lijepa već i funkcionalna i možeš biti s pravom zadovoljna.

Lolila kaže...

meni je super kad si netko da truda, a ne samo novaca, pa si po guštu napravi nešto ovak simpatično :)

draganasgarden kaže...

divna kuhinja toplota doma se vidi u svim detaljima.
Uzivaj u svojoj kuhinji
pozdrav iz druge kuhinje gdje sad upravo nesto gori ... domacica se zadrzala ovdje

ivana kaže...

Hvala ti, sudoper je iz ikee

ivana kaže...

Hvala ti, Zuba, tocno to sam i htjela postici.Da, folije su tapete za namjestaj.

ivana kaže...

Istina, jako osjetljiv posao. Bas smo si dali truda, ali sada izgleda up to date.

Cinnamon and White Chocolate kaže...

Odlična ideja s tim folijama, izvrsno ti je uspjelo, rezultat je fantastičan! Imam knjigu flea market style, i baš sam nedavno tamo naišla na različite ideje za low cost transformacije, pa tako i na prijedlog sa folijama! Ilina

Things and Thoughts kaže...

So cozy and charming your kitchen,I like the way it's arranged!
Kisses!

Nely kaže...

Kuhinjica je kao bombončić,preslatko je,stvarno ste je prekrasno sredili,poseban mi je onaj detalj hortenzija i bijelog posuđa,ma prelijepo:)

Marinica kaže...

Baš lijepo i domaće izgleda :) Jako mi se sviđa!

Nevena kaže...

Jakooooo je lepa!
Bravo Ivana! Bas imas oko za detalje!

Sandra Pecić kaže...

Srce stana ti je fantastično.Inače mi je omiljena prostorija.Iz tvoje kuhinje ne bih izlazila,čini mi se..

cookandplay kaže...

Odličan make over! :) Kuhinjica ti je baš slatka, svidjaju mi se bijele fronte i detalji. Ova polica iza stola mi je super, to ste kupili ili sami radili?

marija kaže...

odlično izgleda, pogotovo mi se sviđa natpis :)

Ika Verunica kaže...

Lijepo, krasno i prekrasno srce stana!!!!!
a jagode i jogurt...mmmmmmm..

Čarovnije z male kmetije kaže...

Pozdravljena,

ovo si super uradila, ideja mi se mnogo dopada. Imaš zaista lijepu kuhinju :)

Biljana kaže...

Cestitam, kuhinja ti je prelijepa:)

Unknown kaže...

Super kuhinja, vjerujem da sad još više uživaš kuhajući u njoj :)

Misty kaže...

Baš ti je slatka i comfy kuhinja! Ove stolice (ili barem slične) pikiram već 3 godine i sad zahvaljujući Puci koja je uništila ove koje je moj D izabrao (a meni se uopće nisu sviđale) ćemo napokon kupiti ovakve samo sa zelenim jastučićima :)