subota, 19. listopada 2013.

Kako li je ova jesen u isto vrijeme božanstveno laka i nepodnošljivo teška?! Emocije u meni divljaju iz krajnosti u krajnost. Jedan trenutak kao da hodam po krovovima svijeta, a drugi sam poput djeteta, željna zaštite i sigurnosti.

Ipak, ne mogu poreći da i dalje neopisivo uživam u šetnjama, mirisima i svjetlosti koja je sada, na prijelazu između ljetnog i zimskog računjanja vremena gotovo opipljiva.

Sa puta u Zadar donijela sam preslatko pleteno sjenilo koje sam još opazila ljetos. Moj D. me zeza kako vjerojatno imam osebujan ukus kada me je čekalo. Ja sve pripisujem sudbini!

Iz tog divnog grada koji mi je četiri dana bio dom i mjesto susreta s dragim ljudima donijela sam i uspomenu na jednu Ljubicu. Violeta, hvala ti, puse lete tebi u Zadar. Bilo je vremena za razotkrivanje, druženje, učenje. Sve u svemu,  srce mi je  puno pozitivnih dojmova i radosti.




Broj komentara: 9:

Nely kaže...

Vjerujem da ti je posjeta Zadru nahranila dušu,istinski mene je oduševilo ovo pleteno sjenilo,dugo mi je želja..ugodan vikend ti želim!

Cinnamon and White Chocolate kaže...

Meni je jesendivna cim ima sunca, ali isto mi je zao sto je ljeto otislo...
Divnesu ti obje lampice, i sama uvijek nesto dovlacim kuci, ali stvarno vise nemammjesta za nista... Ilina

cookandplay kaže...

Na moru se uvijek mogu napuniti baterije, ali u jesen mi je ipak draže bit na kontinentu :)
Odlična fotka Zagreba i zgodne lampice :)

★MaRiBeL★ kaže...

இڿڰۣ-ڰۣ—Feliz Fin de Semana.
♥ B E S O S ♥

─═☆MaRiBeL☆═─

eda kaže...

"Sudbinsko" sjenilo! Jasno mi je zašto si ga tako žarko željela, odlično se uklapa u tvoj stil...
Čitam ovaj uvod i pronalazim se u riječima... ti mora da si ribica u horoskopu:)

Things and Thoughts kaže...

Thanks for sharing your thoughts,people feel the same way despite their nationality...Beautiful photos and items...
Wish you a lovely week !

Marina kaže...

Zadar <3 :) Lampice su preslatke!

Biljana kaže...

Obozavam pletena sjenila, kao i boje i mirise jeseni:) pozdrav

fashionmagnolia kaže...

Jesen me uvek raduje, omiljeno godisnje doba..najlepse boje, hodanje po suvom liscu, bundeve i cimet...a uskoro nam stizu i lampice, bozicni ukrasi i sneg pa se i tome radujem. Leto mi uopste ne fali, dobro malo mi nedostaje more!!!!